Zwroty i reklamacje

Po napisaniu maila z rezygnacji z transakcji na adres e-mail: proweldmeble@wp.pl oraz po odesłaniu produktów na podany w zwrotach adres w ciągu 14 dni zwrócimy Ci poniesione koszty na Twoje konto. Każdy Klient, który dokonał zakupów na stronie https://proweld-meble.pl/ ma możliwość dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu. Prosimy o odesłanie odpowiednio zabezpieczonej przesyłki na adres: Celejów 84, 24-160 Wąwolnica. Koszt odesłania przesyłki i ewentualnego zmniejszenia wartości poprzez np nieodpowiednie zabezpieczenie przesyłki bądz nieprawidłowe użytkowanie lub uszkodzenie produktu pokrywa kupujący. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem: proweldmeble@wp.pl lub telefoniczny pod nr tel 726075439

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, należy upewnić się, że: Towar jest w oryginalnym opakowaniu Następujące towary nie podlegają zwrotowi: Dostawa towarów wykonanych według Państwa specyfikacji lub wyraźnie spersonalizowanych. Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu, na przykład towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których termin ważności już minął. Dostawa towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i zostały rozpakowane po dostarczeniu. Dostawa towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu wszelkich towarów, które nie spełniają powyższych warunków zwrotu, według naszego wyłącznego uznania. Zwracanie towaru

                                                                          REKLAMACJE

Reklamacja i gwarancja

Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w adres Sprzedawcy: proweldmeble@wp.pl

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Celejów 84, 24-160 Wąwolnica

Produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz.

View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Dane osobowe w Sklepie internetowym Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Save settings
Cookies settings